Upravljanje recenzijama

Provjera autentičnosti

Posvećeni smo autentičnim povratnim informacijama potrošača. Koristimo neovisne pružatelje recenzija trećih strana za provjeru valjanosti i moderiranje svake recenzije kako bismo spriječili prikazivanje lažnog, neprikladnog ili irelevantnog sadržaja. Pročitajte smjernice za recenzije kako biste razumjeli ovaj postupak.

  • Ne biramo sadržaj. Bit će prikazan svaki dio sadržaja (uključujući negativne recenzije/niske ocjene zvjezdica) koji prođe naše smjernice za recenziju.
  • Ne uklanjamo sadržaj s negativnim/malim zvjezdicama ako prođe naše smjernice za pregled.

Unatoč procesima provjere i moderiranja, ne možemo jamčiti da su sve prikazane recenzije poslali isključivo potrošači koji su kupili ili koristili naše proizvode ili koristili naše usluge popravka. Za recenzije koje su poslali potrošači identificirani kao provjereni kupci ili korisnici ponude proizvoda/usluge popravka označene su kao "provjerena recenzija". Recenzije koje su poslali potrošači koji nisu identificirani kao provjereni kupci ili korisnici proizvoda označene su kao "neprovjerena recenzija".

Ovdje pročitajte više o potpunoj transparentnosti kodova odbijanja kako ih definiraju naši pružatelji usluga pregleda trećih strana.

Kako čitati naše recenzije

U feedu recenzija pronaći ćete različite značke koje pružaju više informacija o recenziji:

  • Provjerena recenzija

    Ove recenzije šalju potrošači koji su izjavili da su proizvod kupili ili dobili na dar.

  • Nagrađena recenzija

    Te su recenzije poslane kao dio kampanje u kojoj je potrošač dobio poklon ili je sudjelovao u nagradnoj igri, u zamjenu za pisanje recenzije.

  • Preporučeni proizvod

    Recenzije koje su poslali potrošači koji bi preporučili ovaj proizvod prijatelju.

  • Neverificirana recenzija

    Ove recenzije su napisali korisnici koji nisu potvrdili kupnju ili korištenje naših proizvoda.

Kako poslati dobru recenziju

  • Transparentnost

    Želimo znati vaše pravo iskustvo s proizvodom. Budite iskreni i konstruktivni!

  • Razmislite o drugim potrošačima

    Drugi bi potrošači mogli pročitati vašu recenziju. Budite detaljni i opisni. Što biste željeli znati prilikom donošenja odluke o kupnji?

  • Pomozite nam da se poboljšamo!

    Vaše povratne informacije vrlo su nam važne kako bismo mogli proizvoditi proizvode koje naši potrošači vole. Pomozite nam da se poboljšamo dijeljenjem mišljenja!