Sušilica za rublje se ne zagrijava/ odjeća nije suha nakon ciklusa sušenja

Zadnje ažurirano 17.4.2020. 13:59

Problem


  • Sušilica za rublje se ne zagrijava/ odjeća nije suha nakon ciklusa sušenja

Odnosi se na


  • sušilica rublja

Rješenje


1. Provjerite prikazuje li uređaj kôd pogreške

  • Poruka o pogrešci može biti kôd na zaslonu, treperi LED ili niz zvučnih signala.
  • Ako se prikaže kôd pogreške, pogledajte korisnički priručnik za rješavanje problema.


2. Provjerite da li se aparat zagrijava:

  • Prvo očistite uređaj, a zatim pokrenite vremenski ciklus od najmanje 120 minuta bez opterećenja.
  • Nakon jednog sata otvorite vrata i provjerite je li bubanj vruć iznutra (na zaslonu ostaje najmanje 20 minuta).
  • Ako je unutrašnjost bubnja vruća, sustav grijanja radi. U sušilicama s toplinskom pumpom, često možete čuti i zvukove koji pušu iz uređaja kad se zaustavi.
  • Ako uređaj i dalje nije vruć nakon sat vremena programa, preporučujemo da zatražite posjet servisnog tehničara.


3. Provjerite je li temperatura okoline između 5 ° C i 35 ° C.

  • Ako je temperatura okoline preniska ili previsoka, sušilica može ne raditi ispravno.
  • Postavite sušilicu u sobu koja ima odgovarajuću temperaturu.
  • Ako se sušilica nalazi u sobi, provjerite je li temperatura u prostoriji između 5 ° C i 35 ° C.
  • Ako sobna temperatura nije unutar ovog raspona, sušilica može ne raditi ispravno i neće se zagrijavati.
  • Zagrijte sobu u kojoj se nalazi sušilica dok ne postigne odgovarajuću temperaturu ili premjestite sušilicu u drugu prostoriju koja je na odgovarajućoj temperaturi.


4. Ponovno postavite uređaj

Izvadite utikač iz utičnice, pričekajte 3 minute, a zatim je ponovo uključite.

5. Izbjegavajte otvaranje vrata tijekom prvih 10 minuta ciklusa sušenja. (odnosi se na sušilicu sa toplinskom pumpom)

Ako se otvore vrata, grijanje će se odgoditi.

  • Ako se vrata otvaraju tijekom ciklusa sušenja, vrijeme sušenja može se produljiti za 20-30 minuta svaki put kada se vrata otvore
  • Vrata se moraju zatvoriti tijekom ciklusa sušenja. Ponovno pokrenite ciklus i držite vrata zatvorena.


6. Nemojte preopteretiti (prepuniti) uređaj.

Preopterećenje može smanjiti cirkulaciju topline oko odjeće i tako produžiti vrijeme sušenja.

8. Provjerite jesu li filtri čisti.

  • Ako su filtri, kondenzator i / ili izmjenjivač topline prljavi, to može biti razlog da se stroj ne zagrijava.
  • Pogledajte korisnički priručnik za informacije o čišćenju i održavanju uređaja. Preuzmite korisnički priručnik .
  • Filteri se mogu činiti čistima, ali su i dalje blokirani.
  • Možete provjeriti filtre držeći ih uz svjetlo ili ispod slavine i vidjeti može li voda teći kroz njih.
  • Ako kroz filtre ne prođe voda, očistite ih i ponovno provjerite.
  • Ako voda i dalje neće proći kroz filtre, zamijenite ih.
  • Filtri i pribor dostupni su kod naših prodajnih partnera ili se obratite našoj korisničkoj podršci na broj tel:+38516323338.


9. Provjerite postavljanje odzračnog crijeva.

2017-11-12_1822.png

Kad je crijevo spojeno na sušilicu, trebalo bi biti spojeno i na ispravni odvod zraka.

  • Ne smije biti dugačak više od 2 metra i ne smije se savijati na više od dva mjesta.

Što se tiče samog oduška:

  • Ako ste odlučili ugraditi fiksni otvor u zid ili prozor, vjerojatno ćete dobiti pribor i sve potrebne savjete u vašoj lokalnoj trgovini.
  • Ako je crijevo dugačko i sobna temperatura niska, vlaga se u njemu može kondenzirati. To je prirodno i ne može se izbjeći.
  • Kako voda ne bi ostala u crijevu ili se vratila u sušilicu, izbušite malu rupu (promjera oko 3 mm) na najnižoj točki crijeva i ispod nje stavite mali spremnik.

Upozorenje: Važno je da odzračno crijevo nije povezano s napom, dimnjakom ili odvodnim crijevom na bojleru i sličnim.

Na odzračnoj sušilici važno je da su odzračni otvor, tj. crijevo / cijev od sušilice s vanjske strane, i zaklopka zraka / nepovratni ventil u zidu, čisti, tako da zrak iz sušilice. može slobodno teći prema van.

Ako gore navedeno ne riješi problem, zatražite posjet servisera.



Da li je vam je ovaj tekst pomogao?

Zatražite popravak
Zatražite popravak

Povjerite svoj uređaj našim iskusnim ovlaštenim tehničarima i osigurajte najbolju profesionalnu uslugu za svoj Electrolux i AEG proizvod. Ugovorite uslugu „Fiksna cijena popravka“ kojom vam za uređaje van garancijskog perioda osiguravamo jedinstven plan pomoći: ekskluzivnu tehničku intervenciju po fiksnoj cijeni popravka.