Sušilica za rublje se ne zagrijava/ odjeća nije suha nakon ciklusa sušenja

Zadnje ažurirano 17.4.2020. 13:59

Problem


  • Sušilica za rublje se ne zagrijava/ odjeća nije suha nakon ciklusa sušenja

Odnosi se na


  • sušilica rublja

Rješenje


1. Provjerite prikazuje li uređaj kôd pogreške

  • Poruka o pogrešci može biti kôd na zaslonu, treperi LED ili niz zvučnih signala.
  • Ako se prikaže kôd pogreške, pogledajte korisnički priručnik za rješavanje problema.


2. Provjerite da li se aparat zagrijava:

  • Prvo očistite uređaj, a zatim pokrenite vremenski ciklus od najmanje 120 minuta bez opterećenja.
  • Nakon jednog sata otvorite vrata i provjerite je li bubanj vruć iznutra (na zaslonu ostaje najmanje 20 minuta).
  • Ako je unutrašnjost bubnja vruća, sustav grijanja radi. U sušilicama s toplinskom pumpom, često možete čuti i zvukove koji pušu iz uređaja kad se zaustavi.
  • Ako uređaj i dalje nije vruć nakon sat vremena programa, preporučujemo da zatražite posjet servisnog tehničara.


3. Provjerite je li temperatura okoline između 5 ° C i 35 ° C.

  • Ako je temperatura okoline preniska ili previsoka, sušilica može ne raditi ispravno.
  • Postavite sušilicu u sobu koja ima odgovarajuću temperaturu.
  • Ako se sušilica nalazi u sobi, provjerite je li temperatura u prostoriji između 5 ° C i 35 ° C.
  • Ako sobna temperatura nije unutar ovog raspona, sušilica može ne raditi ispravno i neće se zagrijavati.
  • Zagrijte sobu u kojoj se nalazi sušilica dok ne postigne odgovarajuću temperaturu ili premjestite sušilicu u drugu prostoriju koja je na odgovarajućoj temperaturi.


4. Ponovno postavite uređaj

Izvadite utikač iz utičnice, pričekajte 3 minute, a zatim je ponovo uključite.

5. Izbjegavajte otvaranje vrata tijekom prvih 10 minuta ciklusa sušenja. (odnosi se na sušilicu sa toplinskom pumpom)

Ako se otvore vrata, grijanje će se odgoditi.

  • Ako se vrata otvaraju tijekom ciklusa sušenja, vrijeme sušenja može se produljiti za 20-30 minuta svaki put kada se vrata otvore
  • Vrata se moraju zatvoriti tijekom ciklusa sušenja. Ponovno pokrenite ciklus i držite vrata zatvorena.


6. Nemojte preopteretiti (prepuniti) uređaj.

Preopterećenje može smanjiti cirkulaciju topline oko odjeće i tako produžiti vrijeme sušenja.

8. Provjerite jesu li filtri čisti.

  • Ako su filtri, kondenzator i / ili izmjenjivač topline prljavi, to može biti razlog da se stroj ne zagrijava.
  • Pogledajte korisnički priručnik za informacije o čišćenju i održavanju uređaja. Preuzmite korisnički priručnik .
  • Filteri se mogu činiti čistima, ali su i dalje blokirani.
  • Možete provjeriti filtre držeći ih uz svjetlo ili ispod slavine i vidjeti može li voda teći kroz njih.
  • Ako kroz filtre ne prođe voda, očistite ih i ponovno provjerite.
  • Ako voda i dalje neće proći kroz filtre, zamijenite ih.
  • Filtri i pribor dostupni su kod naših prodajnih partnera ili se obratite našoj korisničkoj podršci na broj tel:+38516323338.


9. Provjerite postavljanje odzračnog crijeva.

2017-11-12_1822.png

Kad je crijevo spojeno na sušilicu, trebalo bi biti spojeno i na ispravni odvod zraka.

  • Ne smije biti dugačak više od 2 metra i ne smije se savijati na više od dva mjesta.

Što se tiče samog oduška:

  • Ako ste odlučili ugraditi fiksni otvor u zid ili prozor, vjerojatno ćete dobiti pribor i sve potrebne savjete u vašoj lokalnoj trgovini.
  • Ako je crijevo dugačko i sobna temperatura niska, vlaga se u njemu može kondenzirati. To je prirodno i ne može se izbjeći.
  • Kako voda ne bi ostala u crijevu ili se vratila u sušilicu, izbušite malu rupu (promjera oko 3 mm) na najnižoj točki crijeva i ispod nje stavite mali spremnik.

Upozorenje: Važno je da odzračno crijevo nije povezano s napom, dimnjakom ili odvodnim crijevom na bojleru i sličnim.

Na odzračnoj sušilici važno je da su odzračni otvor, tj. crijevo / cijev od sušilice s vanjske strane, i zaklopka zraka / nepovratni ventil u zidu, čisti, tako da zrak iz sušilice. može slobodno teći prema van.

Ako gore navedeno ne riješi problem, zatražite posjet servisera.



Zatražite popravak
Zatražite popravak

Povjerite svoj uređaj našim iskusnim ovlaštenim tehničarima i osigurajte najbolju profesionalnu uslugu za svoj Electrolux i AEG proizvod. Ugovorite uslugu „Fiksna cijena popravka“ kojom vam za uređaje van garancijskog perioda osiguravamo jedinstven plan pomoći: ekskluzivnu tehničku intervenciju po fiksnoj cijeni popravka.