Rezultati sušenja su slabi i rublje je vlažno nakon sušenja

Zadnje ažurirano 31.10.2022. 9:19

Problem

  • Rublje ostaje vlažno nakon sušenja 
  • Sušilica rublja ne zagrijava 
  • Rezultati sušenja su slabi

Odnosi se na

  • Ventilacijsku sušilicu 
  • Kondenzacijsku sušilicu 
  • Sušilicu s toplinskom pumpom 

Rješenje

1. Odaberite odgovarajući program sušenja.  

Pobrinite se da odabrani način pranja i simboli njege na etiketi rublja odgovaraju programu sušenja.

Pronaći ćete pomoć u pregledu programa unutar korisničkog priručnika.  

2. Za programe regulirane vlažnošću, kao što je ""Cotton Cupboard Dry"" (Pamučno suho za u ormar), odaberite visoku razinu suhoće, primjerice Extra Dry (Ekstra suho).  

Programi sušilice rublja reguliraju se vremenom ili vlažnošću.   

3. Ako se punjenje sastoji od tkanine različite debljine ili različitih vrsta tkanine, sortirajte rublje po debljini i vrsti tkanine te sušite odvojeno.   

Ovisno o modelu, neki uređaji nude posebne programe poput ""MIX XL"", ""JEANS"" ili ""Bed Linen"" (Posteljina), koji su prikladni za različite vrste tkanine ili rublje različitih debljina.   

4. Postavite opciju DRY PLUS na MAX ako je vaša sušilica ima.   

5. Postavite opciju razine preostale vlage na najvišu razinu sušenja ako je vaša sušilica ima.   

6. Redovito i pažljivo čistite sve filtre i kondenzator (ako mu možete pristupiti), kao što je opisano u korisničkom priručniku.

7. Ne prelazite maksimalnu količinu punjenja.  

Napomena : pokazatelj količine punjenja uvijek se odnosi na težinu suhog rublja.  

8. Osigurajte da je sobna temperatura viša od +5 °C i niža od +35 °C.  

Optimalna sobna temperatura za postizanje optimalnih rezultata sušenja je između 19° i 24 °C.  

9. Obratite se ovlaštenom servisnom centru 

Ako se pomoću navedenih prijedloga problem ne riješi, preporučujemo da zatražite pomoć ovlaštenog servisera.   


Za dodatna pitanja kontaktirajte našu korisničku podršku na  +385 1 6323338

Zatražite popravak
Zatražite popravak

Povjerite svoj uređaj našim iskusnim ovlaštenim tehničarima i osigurajte najbolju profesionalnu uslugu za svoj Electrolux i AEG proizvod. Ugovorite uslugu „Fiksna cijena popravka“ kojom vam za uređaje van garancijskog perioda osiguravamo jedinstven plan pomoći: ekskluzivnu tehničku intervenciju po fiksnoj cijeni popravka.

Rezervni dijelovi & dodatni pribor
Rezervni dijelovi & dodatni pribor

Pronađite originalne rezervne dijelove za Vaš uređaj putem našeg Contact centra i mi ćemo vam ih dostaviti direktno na Vašu kućnu adresu.