Na kućištu sušilice vidljivi su znakovi oštećenja

Zadnje ažurirano 24.3.2020. 15:44

Otkrivanje oštećenja prilikom raspakiravanja uređaja: 

  • Odmah se obratite distributeru kako biste ga obavijestili o oštećenju uređaja tijekom isporuke. Broj telefona distributera pronaći ćete na računu ili na otpremnici. 
  • Ne bacajte i ne oštećujte pakiranje uređaja.

Ne priključujte i ne koristite uređaj.

Otkrivanje oštećenja nakon instalacije ili prve uporabe: 

  • Odmah se obratite distributeru kako biste ga obavijestili o oštećenju uređaja nakon instalacije ili uporabe.

Zahtjev za servisom:

  • Kontaktirajte naš pozivni centar 01/6323-338 kako bi Vam osigurali dolazak ovlaštenog servisera.
Zatražite popravak
Zatražite popravak

Povjerite svoj uređaj našim iskusnim ovlaštenim tehničarima i osigurajte najbolju profesionalnu uslugu za svoj Electrolux i AEG proizvod. Ugovorite uslugu „Fiksna cijena popravka“ kojom vam za uređaje van garancijskog perioda osiguravamo jedinstven plan pomoći: ekskluzivnu tehničku intervenciju po fiksnoj cijeni popravka.