Zaslon perilice rublja ne pokazuje indikator bežične mreže

Zadnje ažurirano 20.4.2020. 22:26

Problem


  • Na zaslonu se ne prikazuje indikator bežične mreže
  • Nije moguće povezivanje s uređajem

Odnosi se na


  • spojena perilica rublja
  • spojena sušilica rublja

Rješenje


1. Provjerite bežični signal.

2. Provjerite je li bežična veza uključena.

Pogledajte odlomak "Konfiguriranje bežične veze perilice rublja" u poglavlju "WiFi - Postavljanje veze" u korisničkom priručniku. Korisnički priručnik možete preuzeti ovdje .

3. Provjerite kućnu mrežu i router.

4. Ponovo pokrenite router.

5. Ako imate daljnjih problema s bežičnom mrežom, obratite se svom davatelju bežičnih usluga.


Zatražite popravak
Zatražite popravak

Povjerite svoj uređaj našim iskusnim ovlaštenim tehničarima i osigurajte najbolju profesionalnu uslugu za svoj Electrolux i AEG proizvod. Ugovorite uslugu „Fiksna cijena popravka“ kojom vam za uređaje van garancijskog perioda osiguravamo jedinstven plan pomoći: ekskluzivnu tehničku intervenciju po fiksnoj cijeni popravka.

Rezervni dijelovi & dodatni pribor
Rezervni dijelovi & dodatni pribor

Pronađite originalne rezervne dijelove za Vaš uređaj putem našeg Contact centra i mi ćemo vam ih dostaviti direktno na Vašu kućnu adresu.