Problem
- Aparat se ne može registrirati
Odnosi se na
- Uređaji s značajkom povezivanja
Rješenje
- Provjerite je li vaša WiFi mrežna veza ažurirana i šifrirana
Izvršite sljedeće upute:
1. Pronađite Wi-Fi vezu na popisu dostupnih mreža na vašem mobilnom uređaju.
- Ako vidite ikonu lokota pored naziva vaše Wi-Fi mreže, znači da koristite neki oblik šifriranja. Ako ne, pređite na korak 2.
- Provjerite svoje postavke konfiguracije Wi-Fi mreže za vrstu šifriranja koje se koristi.
- Odaberite WPA2, ako je dostupan, i nastavite na korak 3. Ako WPA2 nije dostupan, prijeđite na korak 2.
2. Provjerite podržava li vaš usmjerivač (router) WPA2 kao oblik šifriranja. Ako podržava, prijeđite na korak 3.
Ako ne podržava, možda ćete morati nadograditi usmjerivač (router).
3. Idite na postavke mrežne konfiguracije da biste postavili naziv WiFi mreže i lozinku.
- Možda ćete morati ponovno pokrenuti usmjerivač (router) da biste dovršili postupak.
- Odaberite novu WiFi mrežnu vezu na svakom uređaju i unesite lozinku.
Za više informacija kontaktirajte našu korisničku podršku na broj tel:+38516323338
Uzrok
- WiFi mrežna veza možda nije enkriptirana ILI bi sama enkripcija mogla bi biti zastarjela. Ažurirana i šifrirana mrežna veza preduvjet je za pokretanje aplikacije.