Priključeni uređaji - Aparat se ne može registrirati

Zadnje ažurirano 5.1.2022. 11:03

Problem


  • Aparat se ne može registrirati

Odnosi se na


  • Uređaji s značajkom povezivanja

Rješenje


  • Provjerite je li vaša WiFi mrežna veza ažurirana i šifrirana


Izvršite sljedeće upute:

1. Pronađite Wi-Fi vezu na popisu dostupnih mreža na vašem mobilnom uređaju.

  • Ako vidite ikonu lokota pored naziva vaše Wi-Fi mreže, znači da koristite neki oblik šifriranja. Ako ne, pređite na korak 2.
  • Provjerite svoje postavke konfiguracije Wi-Fi mreže za vrstu šifriranja koje se koristi.
  • Odaberite WPA2, ako je dostupan, i nastavite na korak 3. Ako WPA2 nije dostupan, prijeđite na korak 2.


2. Provjerite podržava li vaš usmjerivač (router) WPA2 kao oblik šifriranja. Ako podržava, prijeđite na korak 3.

Ako ne podržava, možda ćete morati nadograditi usmjerivač (router).

3. Idite na postavke mrežne konfiguracije da biste postavili naziv WiFi mreže i lozinku.

  • Možda ćete morati ponovno pokrenuti usmjerivač (router) da biste dovršili postupak.
  • Odaberite novu WiFi mrežnu vezu na svakom uređaju i unesite lozinku.


Za više informacija kontaktirajte našu korisničku podršku na broj tel:+38516323338

Uzrok


  • WiFi mrežna veza možda nije enkriptirana ILI bi sama enkripcija mogla bi biti zastarjela. Ažurirana i šifrirana mrežna veza preduvjet je za pokretanje aplikacije.
Zatražite popravak
Zatražite popravak

Povjerite svoj uređaj našim iskusnim ovlaštenim tehničarima i osigurajte najbolju profesionalnu uslugu za svoj Electrolux i AEG proizvod. Ugovorite uslugu „Fiksna cijena popravka“ kojom vam za uređaje van garancijskog perioda osiguravamo jedinstven plan pomoći: ekskluzivnu tehničku intervenciju po fiksnoj cijeni popravka.

Rezervni dijelovi & dodatni pribor
Rezervni dijelovi & dodatni pribor

Pronađite originalne rezervne dijelove za Vaš uređaj putem našeg Contact centra i mi ćemo vam ih dostaviti direktno na Vašu kućnu adresu.