Perilica suđa prikazuje kod pogreške AL5, C1, F1, i10 ili i11, emitira jedan zvučni signal ili svjetlo upozorenja zatreperi jednom

Zadnje ažurirano 14.12.2022. 14:47

Problem

  • Perilica suđa prikazuje kod pogreške AL5, C1, F1, i10 ili i11, emitira jedan zvučni signal ili svjetlo upozorenja zatreperi jednom. To ukazuje na problem s dovodom vode.

Odnosi se na

  • samostojeću perilicu suđa 
  • integriranu perilicu suđa 

Rješenje

1. Provjerite dovod vode  

  • Provjerite dovod vode u vašem domu, na primjer tako da otvorite slavinu.
  • Ako nema protoka vode, obratite se opskrbljivaču vode za informacije.  


2. Provjerite je li slavina za vodu do vaše perilice posuđa otvorena do kraja  

  • Ako je slavina za dovod vode zatvorena, isključite perilicu posuđa iz napajanja i do kraja otvorite slavinu za dovod vode.
  • Ponovo uključite perilicu posuđa i odaberite program.
  • Pritisnite tipku za pokretanje kako biste pokrenuli perilicu posuđa.  


3. Provjerite koristite li više od jednog uređaja koji treba vodu  

  • Ako više od jednog uređaja radi i koristi vodu, to može dovesti do preniskog tlaka za vašu perilicu posuđa.
  • Pokušajte koristiti perilicu posuđa dok drugi uređaji koji trebaju vodu ne rade.  


4. Provjerite tlak dovoda vode.  

  • Provjerite možete li napuniti 10-litarsku kantu vode za 1 minutu, ili 5-litarsku kantu za 30 sekundi iz jedne slavine.
  • Ako se ne napuni u tom vremenu, tlak vode je prenizak da bi perilica posuđa radila i morate se obratiti opskrbljivaču vode.  


5. Provjerite je li dovodna cijev iskrivljena ili uvinuta  

  • Ako je dovodna cijev savijena, uvinuta ili oštećena, odmah isključite perilicu posuđa i isključite dovod vode.
  • Ako je cijev oštećena, uređaj se mora pregledati i mora ga popraviti serviser.  


6. Provjerite da filtar u dovodnom crijevu nije začepljen  

  • Filtar dovodnog crijeva nalazi se u konektoru pokraj slavine/ventila.
  • Zatvorite slavinu prije uklanjanja dovodnog crijeva.
  • Dovodni filtar mora biti čist i bez naslaga kamenca.
  • Za detaljne upute o uklanjanju i čišćenju filtra pogledajte korisnički priručnik.
  • Nakon čišćenja filtra i njegovog stavljanja natrag u dovodno crijevo, spojite crijevo, odaberite program i pustite da radi.  


7. Provjerite sustav odvoda  

Provjerite sljedeće: 

  • Jesu li filtri čisti. Informacije o čišćenju i održavanju možete pronaći u korisničkom priručniku.
  • Nalazi li se izlazna cijev na ispravnoj visini iznad poda. Pogledajte upute za postavljanje u korisničkom priručniku ili zasebnom letku s uputama za postavljanje isporučen s vašim uređajem.  


8. Provjerite je li zaključni čep izvađen iz odvodnog kanala. (Ako je vaša perilica posuđa nedavno ugrađena ili premještena).  

  • Zaključni čep mora se izvaditi iz pokrivala sifona.
  • Otvorite dovod gdje je odvodno crijevo spojeno na pokrivalo sifona, izvadite zaključni čep i ponovo spojite dovod pokrivala sifona.  


9. Obratite se ovlaštenom servisnom centru  

Ako se problem ne riješi pomoću navedenih savjeta, preporučujemo da zatražite pomoć ovlaštenog servisera.

Za dodatne informacije, kupnju rezervnih dijelova ili narudžbu servisa kontaktirajte našu korisničku podršku na broj telefona:  +385 1 6323338

Upozorenje: ne preporučujemo uporabu proizvoda dok se problem u potpunosti ne otkloni. Iskopčajte proizvod i nemojte ga ponovno ukopčati dok ne budete sigurni da je to u redu.

Zatražite popravak
Zatražite popravak

Povjerite svoj uređaj našim iskusnim ovlaštenim tehničarima i osigurajte najbolju profesionalnu uslugu za svoj Electrolux i AEG proizvod. Ugovorite uslugu „Fiksna cijena popravka“ kojom vam za uređaje van garancijskog perioda osiguravamo jedinstven plan pomoći: ekskluzivnu tehničku intervenciju po fiksnoj cijeni popravka.

Rezervni dijelovi & dodatni pribor
Rezervni dijelovi & dodatni pribor

Pronađite originalne rezervne dijelove za Vaš uređaj putem našeg Contact centra i mi ćemo vam ih dostaviti direktno na Vašu kućnu adresu.