Problem
- Perilica posuđa prikazuje poruku pogreške i40, i43 ili i44
Odnosi se na
- integriranu perilicu suđa
- samostojeću perilicu suđa
Rješenje
1. Provjerite jesu li filtri čisti
- Zaprljan filtar usporava protok vode, što dovodi do nezadovoljavajućih rezultata pranja posuđa.
- Redovito ih provjeravajte i čistite.
- Informacije o čišćenju i održavanju možete pronaći u korisničkom priručniku.
2. Ponovno postavite aparat
- Iskopčajte utikač iz perilice suđa, pričekajte 1 minutu i ponovno ga ukopčajte.
- Napajanje možete isključiti i putem osigurača na ploči/prekidača za napajanje.
- Ako ste izvukli perilicu i vratili je na njezino mjesto, treba pripaziti da nije savijena i da ne pukne nijedna cijev te da je slavina otvorena do kraja.
- Uključite perilicu posuđa, odaberite prikladan ciklus i pokrenite ga.
- Ako ciklus počne raditi normalno, problem je uklonjen.
3. Provjerite prikazuje li uređaj ponovno isti kod pogreške ili je došlo do promjene
- Ako uređaj prikazuje drugi kod pogreške, provjerite kod u korisničkom priručniku kako biste pronašli pomoć za otklanjanje problema.
4. Obratite se ovlaštenom servisnom centru
Ako gore navedeni savjeti ne riješe problem, preporučujemo da zatražite posjet servisnog inženjer
Upozorenje: Ne preporučujemo upotrebu proizvoda dok se problem u potpunosti ne riješi. Iskopčajte proizvod i nemojte ga ponovno ukopčati dok ne budete sigurni da je to u redu.