Perilica posuđa prikazuje poruku o pogrešci iF0, iFo ili iF1

Zadnje ažurirano 25.3.2020. 15:33

Problem


  • Perilica posuđa prikazuje poruku o pogrešci iF0, iFo ili iF1

Odnosi se na

  • integrirana perilica posuđa
  • samostojeća perilica posuđa

Rješenje


1. Resetirajte uređaj.

  • Izvadite utikač perilice posuđa, pričekajte 1 minutu i ponovno ga uključite.
  • Također možete isključiti napajanje osiguračima na ploči / prekidaču.
  • Ako ste izvukli uređaj, a zatim ga gurnuli natrag u položaj, važno je osigurati da nijedna cijev nije nagnuta ili zdrobljena i da je slavina potpuno otvorena.
  • Uključite stroj za pranje posuđa, odaberite odgovarajući ciklus i pokrenite ga.
  • Ako se ciklus pokrene i radi normalno, problem je riješen.


2. Provjerite prikazuje li uređaj ponovno istu poruku o pogrešci ili se promijenilo.

Ako uređaj prikazuje drugačiji kôd pogreške, provjerite kôd u korisničkom priručniku za pomoć u rješavanju problema.

Preuzmite korisnički priručnik .


Ako uređaj i dalje prikazuje iF0, iFo ili iF1 nakon resetiranja:

3. Provjerite dovod vode.

Provjerite kućnu vodoopskrbu, na primjer, otvaranjem slavine. Ako nema protoka vode, obratite se svom dobavljaču vode za informacije.

4. Provjerite je li slavina vode za vašu perilicu potpuno otvorena.

Ako je slavina za dovod vode zatvorena, isključite napajanje perilice i potpuno otvorite slavinu za dovod vode.

Ponovno uključite perilicu posuđa i odaberite program. Pritisnite tipku za pokretanje za pokretanje perilice posuđa.

5. Provjerite koristite li istovremeno više uređaja koji trebaju vodu.

Ako više uređaja radi i koristi vodu, to može dovesti do preniskog pritiska u vašoj perilici posuđa.

Pokušajte koristiti perilicu posuđa dok ne rade drugi uređaji koji ovise o vodi.

6. Provjerite ulazni tlak vode.

Provjerite možete li napuniti 10-litarsku kantu vode u 1 minuti ili 5-litarsku kantu u 30 sekundi iz jedne slavine.

Ako to nije slučaj, tlak vode je prenizak za rad perilice posuđa, a obratite se svom dobavljaču vode.

7. Provjerite ulazno crijevo da li postoji mogući proboj ili zavrtanje.

Ako je ulazno crijevo savijeno, uvijeno ili oštećeno, odmah isključite stroj za pranje posuđa i isključite dovod vode.

Ako je crijevo oštećeno, serviser mora pregledati i popraviti aparat.

8. Provjerite je li filter u ulaznom crijevu začepljen.

Filtar ulaznog crijeva nalazi se u priključnici pored slavine / ventila. Zatvorite slavinu prije uklanjanja ulaznog crijeva.

Ulazni filter mora biti čist i bez naslaga kamenca, pogledajte korisnički priručnik za detaljne upute za uklanjanje i čišćenje vašeg filtra.

Nakon čišćenja filtra i vraćanja u ulazno crijevo, spojite crijevo, odaberite program i pokrenite ga.

9. Provjerite sustav odvoda.

Provjerite da li:

  • Filteri su čisti. Informacije o čišćenju i održavanju možete pronaći u korisničkom priručniku. Preuzmite korisnički priručnik .
  • Izlazna cijev nalazi se na ispravnoj visini iznad poda. Pogledajte upute za postavljanje u vašem korisničkom priručniku ili zasebnom instalacijskom letku priloženom uz uređaj.

10. Provjerite je li odvodni čep uklonjen iz odvoda sudopera. (Ako je vaša perilica suđa nedavno instalirana ili premještena).

Odvodni čep mora se ukloniti iz sifonske klopke.

Otvorite ulazni otvor gdje je odvodno crijevo spojeno na sifon, izvadite čep i ponovno priključite odvodno crijevo na sifon.

11. Obratite se ovlaštenom servisnom centru.

Ako gornji prijedlozi nisu riješili problem, preporučujemo da zatražite posjet servisera na broju tel:+38516323338.

Zapišite zabilježeni kod pogreške i navedite ga kada zatražite servis. To neće riješiti vaš problem, ali pomoći će našem serviseru da utvrdi uzrok problema.

Upozorenje: Ne preporučujemo upotrebu proizvoda dok problem nije u potpunosti riješen. Isključite proizvod iz mreže i nemojte ga ponovo priključivati dok ne budete sigurni da je to u redu.



Zatražite popravak
Zatražite popravak

Povjerite svoj uređaj našim iskusnim ovlaštenim tehničarima i osigurajte najbolju profesionalnu uslugu za svoj Electrolux i AEG proizvod. Ugovorite uslugu „Fiksna cijena popravka“ kojom vam za uređaje van garancijskog perioda osiguravamo jedinstven plan pomoći: ekskluzivnu tehničku intervenciju po fiksnoj cijeni popravka.