Svjetlo pećnice ne radi

Zadnje ažurirano 5.10.2021. 10:57

Problem


  • Svjetlo pećnice ne radi

Odnosi se na


  • Ugradbena  pećnica
  • Samostojeći štednjak

Rješenje


1. Vaša pećnica je tehnički ispravna i nema greške s vašom pećnicom. Na nekim načinima grijanja svjetlo se neće automatski upaliti.

  • Kako bi se uštedjela energija, način grijanja "Eco-steam" ne zahtijeva osvjetljenje pećnice.
  • Kako bi se uštedjela energija, način grijanja "EcoBrats" ne zahtijeva osvjetljenje pećnice.
  • Tijekom načina grijanja "vlažni vrući zrak" , svjetlo pećnice ostaje isključeno.
  • Pogledajte korisnički priručnik za dodatne informacije.
  • Preuzmite korisnički priručnik .


2. Zamijenite žarulju.

  • Ako svjetlo ne radi u bilo kojem načinu grijanja, a staklo žarulje je tamno / crno, vjerojatno je žarulja pregorena i stoga ju je potrebno zamijeniti.
  • Pogledajte upute u korisničkom priručniku kako zamijeniti žarulju.
  • Prije kupnje nove žarulje provjerite točnu vrstu utičnice koja se koristi (npr. E14, G4, G9).
  • Novu žarulju možete kupiti kod naših partnera ili u našem pozivnom centru na broj tel:+38516323338.

Napomena: Za zamjenu neispravnih LED žarulja / izvora svjetla koji su obično ugrađeni u proizvod, preporučujemo da se obratite ovlaštenom servisnom centru.

3. Obratite se ovlaštenom servisnom centru na broj tel:+38516323338..

Ako gornji savjeti ne riješe problem, preporučujemo da zatražite posjet servisera na broj tel:+38516323338..

Zatražite popravak
Zatražite popravak

Povjerite svoj uređaj našim iskusnim ovlaštenim tehničarima i osigurajte najbolju profesionalnu uslugu za svoj Electrolux i AEG proizvod. Ugovorite uslugu „Fiksna cijena popravka“ kojom vam za uređaje van garancijskog perioda osiguravamo jedinstven plan pomoći: ekskluzivnu tehničku intervenciju po fiksnoj cijeni popravka.

Rezervni dijelovi & dodatni pribor
Rezervni dijelovi & dodatni pribor

Pronađite originalne rezervne dijelove za Vaš uređaj putem našeg Contact centra i mi ćemo vam ih dostaviti direktno na Vašu kućnu adresu.