Povezana pećnica prikazuje grešku F215 na zaslonu

Zadnje ažurirano 6.4.2023. 13:25

Problem

  • Pećnica prikazuje kod greške F215 na zaslonu
  • My Kitchen App prikazuje kod F215

Odnosi se na

  • povezane pećnice

Rješenje

Ako vaša pećnica prikazuje kod F215 na zaslonu uređaja ili u aplikaciji, to znači da postoji softverski problem.

Ako se kod F215 prikazuje samo u aplikaciji, preporučujemo sljedeće korake:

  • Ponovno instalirajte aplikaciju na svoj pametni telefon s najnovijom dostupnom verzijom
  • Ponovno povežite pećnicu s aplikacijom
  • Isključite pećnicu iz struje najmanje 30 minuta. Nakon toga ponovno povežite pećnicu s aplikacijom. U slučaju da je dostupno ažuriranje softvera pećnice, ono će se instalirati tijekom sljedećih 48 sati

Ako to ne uspije, preporučujemo da zatražite posjet servisnog inženjera jer to može biti tehnički problem koji nećete moći sami riješiti.

Ne zaboravite navesti informacije o kodu pogreške prikazanom prilikom naručivanja posjeta tehničara.

Za dodatne informacije, kupnju rezervnih dijelova ili narudžbu servisa kontaktirajte našu korisničku podršku na broj telefona:  +385 1 6323338

Zatražite popravak
Zatražite popravak

Povjerite svoj uređaj našim iskusnim ovlaštenim tehničarima i osigurajte najbolju profesionalnu uslugu za svoj Electrolux i AEG proizvod. Ugovorite uslugu „Fiksna cijena popravka“ kojom vam za uređaje van garancijskog perioda osiguravamo jedinstven plan pomoći: ekskluzivnu tehničku intervenciju po fiksnoj cijeni popravka.