Problem
- Pećnica prikazuje kod greške F215 na zaslonu
- My Kitchen App prikazuje kod F215
Odnosi se na
- povezane pećnice
Rješenje
Ako vaša pećnica prikazuje kod F215 na zaslonu uređaja ili u aplikaciji, to znači da postoji softverski problem.
Ako se kod F215 prikazuje samo u aplikaciji, preporučujemo sljedeće korake:
- Ponovno instalirajte aplikaciju na svoj pametni telefon s najnovijom dostupnom verzijom
- Ponovno povežite pećnicu s aplikacijom
- Isključite pećnicu iz struje najmanje 30 minuta. Nakon toga ponovno povežite pećnicu s aplikacijom. U slučaju da je dostupno ažuriranje softvera pećnice, ono će se instalirati tijekom sljedećih 48 sati
Ako to ne uspije, preporučujemo da zatražite posjet servisnog inženjera jer to može biti tehnički problem koji nećete moći sami riješiti.
Ne zaboravite navesti informacije o kodu pogreške prikazanom prilikom naručivanja posjeta tehničara.
Za dodatne informacije, kupnju rezervnih dijelova ili narudžbu servisa kontaktirajte našu korisničku podršku na broj telefona: +385 1 6323338