Pećnica prikazuje kod pogreške F602 ili F603

Zadnje ažurirano 18.10.2021. 15:39

Problem

  • Pećnica prikazuje kod pogreške F602 ili F603

Odnosi se na

  • ugradbena pećnica kojom možete daljinski upravljati

Rješenje


1. Ako vaša pećnica prikazuje bilo koji od dolje navedenih kodova, vaš WiFi signal nije dostupan.

PRIKAZ KODA

OPIS

F602, F603Wifi signal nije dostupan


Moguća rješenja:


1. Isključite i uključite pećnicu

2. Resetirajte WiFi

3. Postavite router (WiFi usmjerivač) bliže pećnici

Ako se prikaže jedna od ovih pogrešaka, ostale funkcije pećnice nastavit će raditi i ako niste spojeni na WiFi.


2. Kada se jedna od tih poruka o pogrešci i dalje prikazuje na zaslonu, to znači da je neispravni podsustav možda onemogućen.

U tom se slučaju obratite ovlaštenom servisnom centru pozivom na broj tel:+38516323338

Ako se prikaže jedna od tih pogrešaka, ostale će funkcije pećnice i dalje raditi normalno.

Zatražite popravak
Zatražite popravak

Povjerite svoj uređaj našim iskusnim ovlaštenim tehničarima i osigurajte najbolju profesionalnu uslugu za svoj Electrolux i AEG proizvod. Ugovorite uslugu „Fiksna cijena popravka“ kojom vam za uređaje van garancijskog perioda osiguravamo jedinstven plan pomoći: ekskluzivnu tehničku intervenciju po fiksnoj cijeni popravka.

Rezervni dijelovi & dodatni pribor
Rezervni dijelovi & dodatni pribor

Pronađite originalne rezervne dijelove za Vaš uređaj putem našeg Contact centra i mi ćemo vam ih dostaviti direktno na Vašu kućnu adresu.