Kako dodati pećnicu u aplikaciju My Electrolux Kitchen? (verzija za iOS)

Zadnje ažurirano 1.11.2021. 22:39

Problem


  • Kako dodati pećnicu u aplikaciju My Electrolux Kitchen? (verzija za iOS)

Odnosi se na


  • CombiSteam Pro Smart spojena pećnica

Rješenje


1. Pritisnite ikonu Plus za dodavanje novog uređaja

2. Pritisnite ikonu pećnice za povezivanje. 

Pritisnite Dalje

3. Pripremite svoje kućne WiFi vjerodajnice. 

Pritisnite Dalje

4. Provjerite je li u vašoj pećnici uključen WiFi, detalje potražite u korisničkom priručniku

Pritisnite Dalje

5. Pritisnite tipku Početna i idite na postavke WiFi-a na vašem telefonu

6. Uključite WiFi. Odaberite WiFi koji započinje s "AJ_". 

Vratite se u aplikaciju

7. Unesite svoje WiFi vjerodajnice. 

Pritisnite Nastavi

8. Imenujte svoju pećnicu. Pritisnite Registriraj se sada.

Za dodatnu pomoć kontaktirajte našu korisničku podršku na broj tel:+38516323338


Zatražite popravak
Zatražite popravak

Povjerite svoj uređaj našim iskusnim ovlaštenim tehničarima i osigurajte najbolju profesionalnu uslugu za svoj Electrolux i AEG proizvod. Ugovorite uslugu „Fiksna cijena popravka“ kojom vam za uređaje van garancijskog perioda osiguravamo jedinstven plan pomoći: ekskluzivnu tehničku intervenciju po fiksnoj cijeni popravka.

Rezervni dijelovi & dodatni pribor
Rezervni dijelovi & dodatni pribor

Pronađite originalne rezervne dijelove za Vaš uređaj putem našeg Contact centra i mi ćemo vam ih dostaviti direktno na Vašu kućnu adresu.