Problem
- Aplikacija prikazuje poruku " Nije moguće dovršiti ažuriranje "
Odnosi se na
- Povezane pećnice
Rješenje
Ako se u aplikaciji prikaže poruka " Nije moguće dovršiti ažuriranje ", preporučujemo sljedeće korake:
1. Izbrišite postojeću WiFi vezu u pećnici klikom na:
- Postavke (koraci postavki mogu se malo razlikovati ovisno o korisničkom sučelju)
- Veza
- Zaboravite mrežu
2. Ponovno uključite pećnicu (ponovno spojite pećnicu na aplikaciju) i pričekajte najmanje 48 sati
3. Ako to ne uspije, pokušajte
- Ponovno instalirajte aplikaciju na svoj pametni telefon s najnovijom dostupnom verzijom
- Ponovno povežite pećnicu s aplikacijom
4. Ako gornji koraci ne rade, pokušajte:
- Isključite pećnicu iz struje najmanje 30 minuta. Nakon toga ponovno povežite pećnicu s aplikacijom
- Pričekajte najmanje 48 sati
Ako gornji prijedlozi nisu riješili problem, preporučujemo da zatražite posjet servisnog tehničara.
Za dodatne informacije, kupnju rezervnih dijelova ili narudžbu servisa kontaktirajte našu korisničku podršku na broj telefona: +385 1 6323338