Aplikacija za povezane pećnice prikazuje poruku "Nije moguće dovršiti ažuriranje"

Zadnje ažurirano 22.5.2023. 15:02

Problem

  • Aplikacija prikazuje poruku " Nije moguće dovršiti ažuriranje "

Odnosi se na

  • Povezane pećnice

Rješenje

Ako se u aplikaciji prikaže poruka " Nije moguće dovršiti ažuriranje ", preporučujemo sljedeće korake:

1. Izbrišite postojeću WiFi vezu u pećnici klikom na:

  • Postavke (koraci postavki mogu se malo razlikovati ovisno o korisničkom sučelju)
  • Veza
  • Zaboravite mrežu

2. Ponovno uključite pećnicu (ponovno spojite pećnicu na aplikaciju) i pričekajte najmanje 48 sati

3. Ako to ne uspije, pokušajte

  • Ponovno instalirajte aplikaciju na svoj pametni telefon s najnovijom dostupnom verzijom
  • Ponovno povežite pećnicu s aplikacijom

4. Ako gornji koraci ne rade, pokušajte:

  • Isključite pećnicu iz struje najmanje 30 minuta. Nakon toga ponovno povežite pećnicu s aplikacijom
  • Pričekajte najmanje 48 sati

Ako gornji prijedlozi nisu riješili problem, preporučujemo da zatražite posjet servisnog tehničara.

Za dodatne informacije, kupnju rezervnih dijelova ili narudžbu servisa kontaktirajte našu korisničku podršku na broj telefona:  +385 1 6323338

Zatražite popravak
Zatražite popravak

Povjerite svoj uređaj našim iskusnim ovlaštenim tehničarima i osigurajte najbolju profesionalnu uslugu za svoj Electrolux i AEG proizvod. Ugovorite uslugu „Fiksna cijena popravka“ kojom vam za uređaje van garancijskog perioda osiguravamo jedinstven plan pomoći: ekskluzivnu tehničku intervenciju po fiksnoj cijeni popravka.