Problem:
- Aplikacija se ne može povezati s uređajem
- Na zaslonu se prikazuje "pogreška veze"
- Na ekranu se pojavljuje poruka "Neuspjelo povezivanje s vašom WiFi"
Odnosi se na:
- Uređaji s značajkom povezivanja
rezolucija:
1. Samo su odabrani uređaji koji podržavaju sustav povezivanja kompatibilni s aplikacijom.
Aparat možda nije opremljen sustavom povezivanja.
Ako to nije slučaj s vašim uređajem, možda imate problema s povezivanjem WiFi mreže ILI aparat možda nije registriran.
2. Provjerite je li vaš mobilni uređaj spojen na bežičnu mrežu.
Provjerite svoju bežičnu mrežu i usmjerivač. Ponovo pokrenite usmjerivač.
3. Ako imate problema s bežičnom mrežom, obratite se svom davatelju bežičnih usluga.
4. Pomaknite usmjerivač što je bliže uređaju
5. Ponovo konfigurirajte aparat i mobilni uređaj
Uređaj, pametni uređaj ili oboje treba ponovo konfigurirati jer je instaliran novi usmjerivač ili je promijenjena konfiguracija rutera.