Perilica suđa prikazuje kod pogreške AL5, C1, F1, i10 ili i11, emitira jedan zvučni signal ili svjetlo upozorenja zatreperi jednom

Zadnje ažurirano 19.12.2019. 11:07

Problem: 

  • Perilica suđa prikazuje kod pogreške AL5, C1, F1, i10 ili i11, emitira jedan zvučni signal ili svjetlo upozorenja zatreperi jednom. To ukazuje na problem s dovodom vode. 

Vrijedi za: 

  • samostojeću perilicu suđa 
  • integriranu perilicu suđa 

Rješenje: 

1. Provjerite dovod vode  

  • Provjerite dovod vode u vašem domu, na primjer tako da otvorite slavinu.
  • Ako nema protoka vode, obratite se opskrbljivaču vode za informacije.  


2. Provjerite je li slavina za vodu do vaše perilice posuđa otvorena do kraja  

  • Ako je slavina za dovod vode zatvorena, isključite perilicu posuđa iz napajanja i do kraja otvorite slavinu za dovod vode.
  • Ponovo uključite perilicu posuđa i odaberite program.
  • Pritisnite tipku za pokretanje kako biste pokrenuli perilicu posuđa.  


3. Provjerite koristite li više od jednog uređaja koji treba vodu  

  • Ako više od jednog uređaja radi i koristi vodu, to može dovesti do preniskog tlaka za vašu perilicu posuđa.
  • Pokušajte koristiti perilicu posuđa dok drugi uređaji koji trebaju vodu ne rade.  


4. Provjerite tlak dovoda vode.  

  • Provjerite možete li napuniti 10-litarsku kantu vode za 1 minutu, ili 5-litarsku kantu za 30 sekundi iz jedne slavine.
  • Ako se ne napuni u tom vremenu, tlak vode je prenizak da bi perilica posuđa radila i morate se obratiti opskrbljivaču vode.  


5. Provjerite je li dovodna cijev iskrivljena ili uvinuta  

  • Ako je dovodna cijev savijena, uvinuta ili oštećena, odmah isključite perilicu posuđa i isključite dovod vode.
  • Ako je cijev oštećena, uređaj se mora pregledati i mora ga popraviti serviser.  


6. Provjerite da filtar u dovodnom crijevu nije začepljen  

  • Filtar dovodnog crijeva nalazi se u konektoru pokraj slavine/ventila.
  • Zatvorite slavinu prije uklanjanja dovodnog crijeva.
  • Dovodni filtar mora biti čist i bez naslaga kamenca.
  • Za detaljne upute o uklanjanju i čišćenju filtra pogledajte korisnički priručnik.
  • Nakon čišćenja filtra i njegovog stavljanja natrag u dovodno crijevo, spojite crijevo, odaberite program i pustite da radi.  


7. Provjerite sustav odvoda  

Provjerite sljedeće: 

  • Jesu li filtri čisti. Informacije o čišćenju i održavanju možete pronaći u korisničkom priručniku.
  • Nalazi li se izlazna cijev na ispravnoj visini iznad poda. Pogledajte upute za postavljanje u korisničkom priručniku ili zasebnom letku s uputama za postavljanje isporučen s vašim uređajem.  


8. Provjerite je li zaključni čep izvađen iz odvodnog kanala. (Ako je vaša perilica posuđa nedavno ugrađena ili premještena).  

  • Zaključni čep mora se izvaditi iz pokrivala sifona.
  • Otvorite dovod gdje je odvodno crijevo spojeno na pokrivalo sifona, izvadite zaključni čep i ponovo spojite dovod pokrivala sifona.  


9. Obratite se ovlaštenom servisnom centru  

Ako se problem ne riješi pomoću navedenih savjeta, preporučujemo da zatražite pomoć ovlaštenog servisera.        

Upozorenje: ne preporučujemo uporabu proizvoda dok se problem u potpunosti ne otkloni. Iskopčajte proizvod i nemojte ga ponovno ukopčati dok ne budete sigurni da je to u redu.

Da li je vam je ovaj tekst pomogao?

Zatražite popravak
Zatražite popravak

Povjerite svoj uređaj našim iskusnim ovlaštenim tehničarima i osigurajte najbolju profesionalnu uslugu za svoj Electrolux i AEG proizvod. Ugovorite uslugu „Fiksna cijena popravka“ kojom vam za uređaje van garancijskog perioda osiguravamo jedinstven plan pomoći: ekskluzivnu tehničku intervenciju po fiksnoj cijeni popravka.