Na dnu perilice ima vode

Zadnje ažurirano 25.3.2020. 14:15

Problem


  • U dnu perilice ima vode kad je otvorim

Odnosi se na


  • Samostojeća perilica posuđa
  • Integrirana perilica posuđa

Rješenje

  1. Provjerite protok otpadne vode natrag u stroj.
    - Skinite crijevo za pražnjenje perilice posuđa s priključka na koji je pričvršćeno na odvod vode
    - Stavite kantu ispod priključka na sifonu
    - Otvorite slavinu u sudoperu iznad sifona.
    Ako curi voda iz priključka iz kojeg ste uklonii crijevo perilice, vaš odvod je začepljen ili je vaš sifon neispravan i treba ga popraviti ili zamijeniti.
    Evo primjera instalacije za odvodnju gdje postoji opasnost da prljava kanalizacija može ponovno ući u vašu perilicu posuđa:
    i30
    Možda će biti potrebno zamijeniti posudu za vodu kako bi perilica suđa optimalno radila.
    Ako zamijenite sifon ispod sudopera, dobro je zamijeniti sifon s priključkom za odvod vode tako da se priključak nalazi iznad razine vode u sifonu kako biste izbjegli opasnost da prljava voda iz odvoda dođe u perilicu, poplavi uređaj, pojave se poruke o pogreškama na zaslonu, dobijete loše rezultate pranja ili loše rezultate sušenja.
    Evo primjera dobrog sifona sa priključkom za odvod u odzračnom dijelu odvoda, iznad razine vode u odvodu:
    i30

  2. Pokušajte očistiti filtre za perilicu posuđa ( također veliki filtar oko filtra u sredini ) i provjerite da nema ostataka hrane ili ostataka na dnu ladice ili oko nje. Zatim pokušajte ponovo pokrenuti uređaj.

    primjer:

    Više informacija o čišćenju perilice posuđa možete pronaći u svom priručniku s uputama .

  3. Pokušajte upotrijebiti drugo sredstvo za perilice posuđa. Neki deterdženti za pranje posuđa mogu se jako pjeniti te zbog toga ostane vode na dnu perilice posuđa nakon pranja.

  4. Ako gore navedeno nije riješilo problem, preporučujemo vam da nazovete našu korisničku podršku radi daljnjeg rješavanja reklamacije na broj tel:+38516323338
Zatražite popravak
Zatražite popravak

Povjerite svoj uređaj našim iskusnim ovlaštenim tehničarima i osigurajte najbolju profesionalnu uslugu za svoj Electrolux i AEG proizvod. Ugovorite uslugu „Fiksna cijena popravka“ kojom vam za uređaje van garancijskog perioda osiguravamo jedinstven plan pomoći: ekskluzivnu tehničku intervenciju po fiksnoj cijeni popravka.