Problem
- Uređaj se ne može uključiti / ne radi
- Rade samo dvije zone kuhanja
- Na zaslonu postavki snage prikazuje se kod pogreške E3 ili E311 ili E312 (u pojedinim slučajevima javlja se i zvučni signal)
- Na zaslonu postavki snage prikazuje se kod pogreške E8 ili E822
- Pregorijevanje/izbacivanje osigurača
Odnosi se na
- ugradbenu indukcijsku ploču
- samostojeće kuhalo s indukcijskom pločom za kuhanje
Rješenje
U slučaju novog postavljanja, gore spomenuti problemi obično pokazuju da je uređaj nepravilno postavljen.
Napomena: novo postavljanje podrazumijeva nešto od sljedećeg:
- Potpuno novi uređaj priključuje se na električno napajanje po prvi put.
- Uređaj se priključuje na drugu utičnicu.
1. Provjerite dolazi li napajanje iz utičnice
Provjerite ima li napajanja na utičnici tako da priključite drugi uređaj i provjerite radi li ispravno.
Ako utičnica ne radi, obratite se ovlaštenom električaru za pomoć pri rješavanju problema.
2. Provjerite ima li na osiguraču oštećenja
Uvjerite se je li osigurač uzrok kvara.
Ako osigurač stalno iskače, obratite se ovlaštenom električaru.
3. Obratite se ovlaštenom električaru koji je postavio uređaj.
4. Obratite se ovlaštenom servisnom centru na broj tel:+38516323338
Ako gore navedeni savjeti ne riješe problem, preporučujemo da zatražite posjet servisera.
Upozorenje: ne preporučujemo upotrebu proizvoda dok se problem u potpunosti ne riješi. Iskopčajte proizvod i nemojte ga ponovno ukopčati dok ne budete sigurni da je to u redu.