Problem
- Ploča za kuhanje prikazuje kod pogreške E9 - To ukazuje na potencijalni problem s elektronikom. Resetiranje ploče za kuhanje može riješiti problem - upute o načinu rješavanja prikazane su u nastavku.
Odnosi se na
- ugradbenu električnu ploču
- samostojeći štednjak s električnom pločom za kuhanje
- ugradbenu indukcijsku ploču
- samostojeći štednjak s indukcijskom pločom za kuhanje
Rješenje
1. Iskopčajte uređaj iz napajanja na barem 30 sekundi.
Ponovo ga ukopčajte i uključite.
2. Obratite se ovlaštenom servisnom centru na broj tel:+38516323338
Ako se problem ne riješi pomoću navedenih savjeta, preporučujemo da zatražite pomoć ovlaštenog servisera.
Upozorenje: ne preporučujemo uporabu proizvoda dok se problem u potpunosti ne otkloni. Iskopčajte proizvod i nemojte ga ponovno ukopčati dok ne budete sigurni da je to u redu.