Oštećena / udubljena / izgrebana napa

Zadnje ažurirano 14.4.2020. 15:57

Otkrivanje oštećenja kod otvaranja nape:

Odmah se obratite distributeru kako biste ga obavijestili o uočenom oštećenju uzrokovanom transportom uređaja. Broj telefona distributera pronaći ćete na računu ili na otpremnici. Sačuvajte ambalažu proizvoda.

Ne priključujte i ne koristite uređaj.

Otkrivanje oštećenja nakon instalacije / prve uporabe: 

Obratite se distributeru kako biste ga obavijestili o oštećenju. Sačuvajte ambalažu proizvoda.

Zahtjev za servisom:

Ako je moguće, navedite dotičnu komponentu kad se javljate ovlaštenom servisnom centru.

Naručite nove dijelove / komponente pozivom na naš pozivni centar 01/6323-338.

Da li je vam je ovaj tekst pomogao?

Zatražite popravak
Zatražite popravak

Povjerite svoj uređaj našim iskusnim ovlaštenim tehničarima i osigurajte najbolju profesionalnu uslugu za svoj Electrolux i AEG proizvod. Ugovorite uslugu „Fiksna cijena popravka“ kojom vam za uređaje van garancijskog perioda osiguravamo jedinstven plan pomoći: ekskluzivnu tehničku intervenciju po fiksnoj cijeni popravka.