Na zaslonu mojeg ugradbenog aparata za kavu prikazana je poruka "EMPTY WASTE COFFEE CONTAINER" ili "OČISTITE SPREMNIK ZA OTPATKE OD KAVE" .

Zadnje ažurirano 30.11.2021. 2:49

Problem


  • Na zaslonu mojeg ugradbenog aparata za kavu prikazana je poruka "EMPTY WASTE COFFEE CONTAINER" ili "OČISTITE SPREMNIK ZA OTPATKE OD KAVE" .

Odnosi se na


  • ugradbeni aparat za kavu

Rješenje


1. Ispraznite spremnik za otpad od kave.

Operacija pražnjenja trebala bi trajati najmanje 30 sekundi kako bi bila učinkovita.

Prije početka provjerite da nisu prošla više od tri dana od kada ste napravili posljednju kavu kako biste zajamčili pravilnu higijenu stroja.

Važno: spremnik za otpad s kavom OBAVEZNO morate isprazniti prije uklanjanja spremnika za kapanje, čak i ako nije potpuno pun. Inače, kada nastavite koristiti stroj, količina otpadaka za kavu može premašiti kapacitet spremnika i na kraju začepiti mehanizam stroja.

2. Isključite aparat s glavnim prekidačem za napajanje na desnoj strani (da biste koristili prekidač za napajanje morate izvući uređaj) i ponovno ga uključite.

3. Obratite se ovlaštenom servisnom centru na broj tel:+38516323338

Ako gornji savjeti ne riješe problem, preporučujemo da zatražite posjet servisera.




Zatražite popravak
Zatražite popravak

Povjerite svoj uređaj našim iskusnim ovlaštenim tehničarima i osigurajte najbolju profesionalnu uslugu za svoj Electrolux i AEG proizvod. Ugovorite uslugu „Fiksna cijena popravka“ kojom vam za uređaje van garancijskog perioda osiguravamo jedinstven plan pomoći: ekskluzivnu tehničku intervenciju po fiksnoj cijeni popravka.

Rezervni dijelovi & dodatni pribor
Rezervni dijelovi & dodatni pribor

Pronađite originalne rezervne dijelove za Vaš uređaj putem našeg Contact centra i mi ćemo vam ih dostaviti direktno na Vašu kućnu adresu.