Problem
- Na zaslonu mojeg ugradbenog aparata za kavu prikazana je poruka "EMPTY WASTE COFFEE CONTAINER" ili "OČISTITE SPREMNIK ZA OTPATKE OD KAVE" .
Odnosi se na
- ugradbeni aparat za kavu
Rješenje
1. Ispraznite spremnik za otpad od kave.
Operacija pražnjenja trebala bi trajati najmanje 30 sekundi kako bi bila učinkovita.
Prije početka provjerite da nisu prošla više od tri dana od kada ste napravili posljednju kavu kako biste zajamčili pravilnu higijenu stroja.
Važno: spremnik za otpad s kavom OBAVEZNO morate isprazniti prije uklanjanja spremnika za kapanje, čak i ako nije potpuno pun. Inače, kada nastavite koristiti stroj, količina otpadaka za kavu može premašiti kapacitet spremnika i na kraju začepiti mehanizam stroja.
2. Isključite aparat s glavnim prekidačem za napajanje na desnoj strani (da biste koristili prekidač za napajanje morate izvući uređaj) i ponovno ga uključite.
3. Obratite se ovlaštenom servisnom centru na broj tel:+38516323338
Ako gornji savjeti ne riješe problem, preporučujemo da zatražite posjet servisera.