Kada koristim svoj ugradbeni aparat za kavu, kava nema dobar okus

Zadnje ažurirano 30.11.2021. 2:54

Problem


  • Kada koristim svoj ugradbeni aparat za kavu, kava nema dobar okus

Odnosi se na


  • ugradbeni aparat za kavu

Rješenje


1. Provjerite grubost kave i vratite položaj gumba za mljevenje na tvorničke postavke (pozicije 4 i 5).

Napomena: Gumb okrećite samo kad motor za mljevenje radi.

Nastavite jedan po jedan klik dok kava ne bude onakva kakvu želite. Učinak neće biti vidljiv dok ne budu kuhane dvije šalice kave. Ne preporučuje se da paketić kave ostavljate otvorenim dulje od 10 dana.

2. Obratite se ovlaštenom servisnom centru na broj tel:+38516323338

Ako gornji prijedlozi ne riješe problem, preporučujemo da se obratite ovlaštenom servisnom centru.


Zatražite popravak
Zatražite popravak

Povjerite svoj uređaj našim iskusnim ovlaštenim tehničarima i osigurajte najbolju profesionalnu uslugu za svoj Electrolux i AEG proizvod. Ugovorite uslugu „Fiksna cijena popravka“ kojom vam za uređaje van garancijskog perioda osiguravamo jedinstven plan pomoći: ekskluzivnu tehničku intervenciju po fiksnoj cijeni popravka.

Rezervni dijelovi & dodatni pribor
Rezervni dijelovi & dodatni pribor

Pronađite originalne rezervne dijelove za Vaš uređaj putem našeg Contact centra i mi ćemo vam ih dostaviti direktno na Vašu kućnu adresu.