Ugradbeni aparat za kavu - kava teče, ali ne izlazi van

Zadnje ažurirano 30.11.2021. 2:38

Problem


  • Ugradbeni aparat za kavu - kava teče, ali ne izlazi van

Odnosi se na


  • Ugradbeni aparat za kavu

Rješenje


1. Blokirane kanale za kavu očistite čačkalicom.

2. Uklonite naslage kave čačkalicom, spužvom ili krutom četkom za pranje.

Ako kava ne izlazi iz cijevi, već pokraj vrata, rupe u izljevima možda su blokirane suhim prahom kave.

3. Temeljito očistite ladicu, posebno pored panti.

Ladica unutar servisnih vrata može se blokirati i ne može se okretati.

4. Obratite se ovlaštenom servisnom centru na broj tel:+38516323338

Ako gornji savjeti ne riješe problem, preporučujemo da zatražite posjet servisera.


Zatražite popravak
Zatražite popravak

Povjerite svoj uređaj našim iskusnim ovlaštenim tehničarima i osigurajte najbolju profesionalnu uslugu za svoj Electrolux i AEG proizvod. Ugovorite uslugu „Fiksna cijena popravka“ kojom vam za uređaje van garancijskog perioda osiguravamo jedinstven plan pomoći: ekskluzivnu tehničku intervenciju po fiksnoj cijeni popravka.

Rezervni dijelovi & dodatni pribor
Rezervni dijelovi & dodatni pribor

Pronađite originalne rezervne dijelove za Vaš uređaj putem našeg Contact centra i mi ćemo vam ih dostaviti direktno na Vašu kućnu adresu.